Jiří Braňka

Jiří Braňka is a CEDEFOP (European Centre for the Development of Vocational Training) expert in the Department for skills and the labour market. He leads the Skills intelligence work of the agency and is also responsible for data quality and analysis within the Skills in online job advertisement project. In the past 15 years he has been involved in many projects focusing on skills and labour market analysis across Europe. 

Jiří Braňka ist Experte des CEDEFOPs (Europäisches Zentrum für die Förderung der Berufsbildung) in der Abteilung für Kompetenzen und Arbeitsmarkt. Er leitet den Bereich Skills Intelligence und ist auch für die Datenqualität und -analyse im Rahmen des Projekts Skills in Online-Stellenanzeigen verantwortlich. In den vergangenen 15 Jahren war er an vielen Projekten beteiligt, die sich mit der Analyse von Kompetenzen und Arbeitsmärkten in ganz Europa befassten. 


Die letzten Beiträge